Lidem se ve zdravotnictví nejčastěji nelíbí kvalita služeb

Podle poradny Kanceláře Ombudsmana pro zdraví, jejímž zakladatelem je Martin Jan Stránský, si pacienti nejčastěji stěžují na kvalitu zdravotnických služeb. Tyto stížnosti tvořily celých 47 procent všech podnětů z loňského roku. Kancelář nyní vydala Manuál zdravotnického práva, který může pacientům i zdravotníkům pomoci hájit jejich práva. Dalších 24 procent pacientů, kteří se loni na poradnu obrátili, žádalo bezplatné poradenství v situaci, kdy je zklamal nepřehledný zdravotnický systém, nebo kdy neznali v dané situaci svá práva. 

březen 2016 

Zdroj: http://zdravi.e15.cz

Mohlo by Vás zajímat

Zeptejte se, poradíme

Nebojte se mluvit o zdravotních problémech, které souvisejí s ledvinami. Zeptejte se nás na to, co vás zajímá a my vám poradíme. Také se můžete podívat na odpovědi na otázky, které položili jiní už před vámi, nebo si přečíst příběhy našich pacientů.

Chci se zeptat odborníka B. Braun

Zeptejte se, poradíme